Кількість
|
Вартість
|
||
|
Артикул | F-9000 |
---|---|
Наявність | В наявності |
Бренд | Flinke |
Тип гарантії | Виробник |
Гарантійний термін, міс. | 12 |
Доставка в Межах м. Чернівці - безкоштовна.
За разового замовлення на суму від 7 000 грн - доставка безкоштовна.
На генератори та товари з акційної пропозиції знижка з доставкою НЕ ДІЄ!
СПОСОБИ ОПЛАТИ
Післяплата при отриманні у відділенні "Нова Пошта"
Оплатити замовлення можна при отриманні товару готівкою, або картковим розрахунком
Безготівкова оплата на рахунок ФОП
Наші реквізити:
UA813052990000026009021810927
ПриватБанк
МФО банку:
305299
Валюта рахунку:
UAH
Призначення платежу:
Поповнення рахунку КИСИЛИЦЯ МАРІЯ
Разом із замовленням Ви отримаєте документ у вигляді гарантійного талону.
* Для формування рахунка – організаціям потрібно вказати реквізити на сторінці оформлення замовлення.
Купуючи інструмент у нашому інтернет-магазині, Ви отримуєте гарантійний талон, в якому зазначаються умови гарантійного обслуговування.
Якщо товар, який ви придбали, не підійшов, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту оплати згідно із Законом України «Про захист прав споживача».
Причини повернення та обміну товару:
- Товар належної якості , але не відповідає Вашим очікуванням, або вимогам.
- Товар неналежної якості, його пошкоджено при перевезенні.
- Товар неналежної якості, має заводський брак.
Умови повернення товару:
- Ви не використовували товар і він зберігся у такому вигляді, в якому ви його придбали;
- Цілісність комплектації та упаковки не порушена;
- На товарі збережені заводські пломби та маркування;
- Збережено чек про отримання товару (товарна накладна, або чек про отримання у відділенні "Нової Пошти").
1. Для повного повернення товару належної якості та відшкодування коштів Ви можете обрати найпростіший для Вас спосіб:
- Відправити товар транспортною компанією "Нова Пошта" на вказану нижче адресу, з відміткою "зворотній переказ коштів".
Оплата за транспортування в разі повернення та обміну товару належної якості:
- В разі, якщо повернення відбувається за інших, особистих причин покупця, або якщо товар не відповідає очікуванням покупця, але є справним та укомплектованим, оплата за транспортування до продавця відбувається за рахунок покупця.
- У випадку обміну товару на інший, повернення відбувається за рахунок покупця, а відправка нового - за рахунок продавця.
Відшкодування коштів в разі повного повернення товару:
- Для здійснення повного повернення необхідно надати розрахунковий документ, який засвідчує оплату покупки та дату.
- Кошти за повернення будуть відшкодовані на протязі трьох днів з моменту повернення товару. Але виключно лише після перевірки відправлення на дотримання вищевказаних пунктів та цілісність товару (у поштовому відділенні, чи при особистому поверненні). Кошти повертаються в любому, обраному Вами вигляді, відповідно до виду повернення:
- на поштове відділення при поверненні у відділення "Нової Пошти";
- переказом на банківську картку при поверненні у відділення "Нової Пошти";
- готівкою або переказом на банківську картку при фізичному поверненні.
В разі, якщо Вам потрібна додаткова інформація, Ви можете залишити на сайті заявку на зворотній дзвінок.
2. Для повного повернення товару неналежної якості та відшкодування коштів Ви можете обрати найпростіший для Вас спосіб:
- Відправити товар транспортною компанією "Нова Пошта" на вказану нижче адресу, з відміткою "зворотній переказ коштів".
Оплата за транспортування в разі повернення та обміну товару неналежної якості:
- Якщо товар не якісний, пошкоджений, має заводський брак, Ви можете його повернути. Оплата за повернення відбувається за рахунок продавця.
- У випадку обміну товару на інший, повернення відбувається за рахунок продавця у обидві сторони.
При поверненні, чи обміні послуги по транспортуванню у разі невідповідності, чи недокомплектації товару відбувається за рахунок магазину.
Відшкодування коштів в разі повного повернення товару:
- Для здійснення повного повернення необхідно надати розрахунковий документ, який засвідчує оплату покупки та дату.
- Кошти за повернення будуть відшкодовані на протязі трьох днів з моменту повернення товару. Але виключно лише після перевірки відправлення на дотримання вищевказаних пунктів та цілісність товару (у поштовому відділенні, чи при особистому поверненні). Кошти повертаються в любому, обраному Вами вигляді, відповідно до виду повернення:
- на поштове відділення при поверненні у відділення "Нової Пошти";
- переказом на банківську картку при поверненні у відділення "Нової Пошти";
- готівкою або переказом на банківську картку при фізичному поверненні.
Обмін, або повернення можна здійснити особисто, передавши товар продавцю у фізичному магазині, що знаходиться за адресою: