Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
FGT — ваш кращий партнер у світі побутового та професійного інструменту
0
Мій кошик
Відгуки 1
Чудовий магазин. Сервіс на вищому рівні. Ціна бомба-ракета на жирафу!!! Швидка доставка за 1 день. Рекомендую
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Шліфмашина мережева для стін та стель Revolt DS 225-1500

В наявності
Артикул: 0117
6 300 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Характеристики
Виробник: Revolt 
Напруга живлення: 230 В
Частота струму: 50 Гц
Тип двигуна: щітковий
Потужність: 1200 Вт
Частота обертання холостого ходу: 2100 об/хв
Потужність LED-підсвітки: 8 Вт
Розмір підошви: 225 мм
 

Шліфмашина для стін Revolt DS 225-1500 - жирафа- призначена для шліфування великих плоских поверхонь (внутрішні, зовнішні стіни та стелю), а також видалення надлишків шпалер, фарби, старої штукатурки тощо. Оброблені поверхні стають рівними і гладкими, що значно підвищує ефективність та якість ремонтних і будівельних робіт. Пристрій може працювати на декількох швидкостях. Шліфувальна машина обладнана телескопічною ручкою й додатковою ергономічною т-подібною ручкою для роботи зі стінами без зусиль. Робочий блок інструмента закріплений у рухомому механізмі. Завдяки спеціальній конструкції шліфмашина може дістати навіть важкодоступні місця, оптимізуючі тим самим якість і результативність шліфування. Інструмент ідеально підійде для домашнього використання під час ремонту або будівництва нового будинку. Шліфмашина Revolt DS 225-1500 виготовлена на основі високоякісних комплектуючих елементів, має продуману конструкцію. Апарат точно реагує на рухи оператора. Уздовж верхньої кришки платформи встановлена яскрава LED-стрічка у силіконовій оболонці.

 

Комплект поставки:

  • Шліфмашина мережева Revolt DS 225-1500;
  • Гарантійний талон - інструкція;
  • Картонне пакування.

 

Артикул 0117
Бренд REVOLT
Тип гарантії Виробник
Гарантійний термін, міс. 24

Способи доставки:


1. Адресна доставка з використанням кур'єрської служби "Нова Пошта" доступна по всій території України.
Вартість кур'єрської доставки визначається за тарифами перевізника.


2. Доставка у відділення поштової служби "Нова Пошта" по всій території України. 
Вартість доставки до відділення "Нова Пошта" визначається за тарифами перевізника.
Замовлення обробляються протягом 1-2 днів. Якщо замовлення буде оформлено до 15:00, його оброблять в той же день; після 15:00 - на наступний день. 
Термін доставки замовлення сервісами служби "Нова Пошта" від 1 до 3 днів.

Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.  

Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на сайті служби "Нова Пошта" https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/ або у мобільному додатку "Нова Пошта".
Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:
1. Зв'яжіться з контактним центром "Нової пошти" за телефоном 0-800-500-609 або електронною поштою info@novaposhta.ua. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про посилку.
2. Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
3. Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через онлайн-інструмент відстеження "Нової пошти", що доступний на їхньому офіційному сайті - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
4. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів "Нової пошти" за номером телефону 0-800-500-609, або електронною поштою info@novaposhta.ua для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні ситуації.

 

3. Самовивіз

Самовивіз здійснюється за адресою складу:

м. Чернівці, вул. Череповецька, 17

за попередньою домовленністю з менеджером.

 

Оплата в магазині FGT здійснюється кількома способами. Покупець має право вибрати будь-який спосіб, котрий йому більш підходить.
 

 

СПОСОБИ ОПЛАТИ

Способи оплати:
1. Післяплата (Нова пошта)

Післяплатою товар оплачується покупцем при отриманні посилки. 
У випадку відмови від товару, покупець (одержувач товару) оплачує транспортні витрати служби "Нова Пошта", яка доставила покупцеві товар.
Якщо причиною відмови від товару є брак або невідповідність заявленим характеристикам на сайті, транспортні витрати в обидва кінці у повній мірі здійснює магазин(відправник).
Післяплата можлива лише у разі часткової передоплати у розмірі 100 грн на карту ПриватБанку (реквізити вказані у пункті 3 цього розділу). 

2. Оплата на картку "ПриватБанк"

Оплата на картку відбувається шляхом банківського переказу повної суми за замовлення на картку банку безпосередньо через банківський термінал, касу будь-якого відділення банку, або через інтернет-банкінг.

Номер картки - 5169 3351 0099 1260  
ФОП КИСИЛИЦЯ МАРІЯ ІВАНІВНА


3. Готівкою

Оплата готівкою можлива у разі самовивозу або внаслідок адресної доставки курʼєром поштової служби "Нова Пошта". 

4. Оплата на розрахунковий рахунок (за реквізитами)

Оплата за реквізитами відбувається шляхом банківського переказу повної суми за замовлення на картку банку або за реквізитами на розрахунковий рахунок безпосередньо через банківський термінал, касу будь-якого відділення банку, або через інтернет-банкінг. Після підтвердження оформлення вам на електронну пошту буде надіслан рахунок-фактура, по якому буде необхідно провести оплату. 

Реквізити для оплати на р/р:  

ФОП Кисилиця Марія Іванівна
IBAN: UA813052990000026009021810927
РНОКПП отримувача: 1998216245
ПриватБанк. МФО банку: 305299
Призначення платежу: Оплата за інструменти

Купуючи інструмент у нашому інтернет-магазині, Ви отримуєте гарантійний талон, в якому зазначаються умови гарантійного обслуговування.

При зверненні Ви оперативно отримаєте новий інструмент ЗА НАЯВНОСТІ заводського браку.
Якщо ж товар потребує ремонту, тоді не менш швидко наші майстри визначать проблему та вирішать її.
 

Якщо товар, який ви придбали, не підійшов, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту оплати згідно із Законом України «Про захист прав споживача».

 

Причини повернення та обміну товару:

  • Товар належної якості , але не відповідає Вашим очікуванням, або вимогам.
  • Товар неналежної якості, його пошкоджено при перевезенні.
  • Товар неналежної якості, має заводський брак.

 

Умови повернення товару:

  • Ви не використовували товар і він зберігся у такому вигляді, в якому ви його придбали;
  • Цілісність комплектації та упаковки не порушена;
  • На товарі збережені заводські пломби та маркування;
  • Збережено чек про отримання товару (товарна накладна, або чек про отримання у відділенні "Нової Пошти").
Повернути, або обміняти можна всі групи товарів.
Однак, поверненню та обміну підлягає лише товар, який відповідає вищевказаним умовам.
Повернення здійснюється повністю з усією комплектацією та витратними матеріалами
(якщо вони присутні у наборі).
 
При поверненні покупки в неналежній якості
(використання її в роботі, нецілісності пакування, втраті гарантійного талону або частин комплектації),
вона повернеться назад до покупця, без повернення коштів.

 

1. Для повного повернення товару належної якості та відшкодування коштів Ви можете обрати найпростіший для Вас спосіб:

  • Відправити товар транспортною компанією "Нова Пошта" на вказану нижче адресу, з відміткою "зворотній переказ коштів".

 

Оплата за транспортування в разі повернення та обміну товару належної якості:

  • В разі, якщо повернення відбувається за інших, особистих причин покупця, або якщо товар не відповідає очікуванням покупця, але є справним та укомплектованим, оплата за транспортування до продавця відбувається за рахунок покупця.
  • У випадку обміну товару на інший, повернення відбувається за рахунок покупця, а відправка нового - за рахунок продавця.

 

Відшкодування коштів в разі повного повернення товару:

  • Для здійснення повного повернення необхідно надати розрахунковий документ, який засвідчує оплату покупки та дату.
  • Кошти за повернення будуть відшкодовані на протязі трьох днів з моменту повернення товару. Але виключно лише після перевірки відправлення на дотримання вищевказаних пунктів та цілісність товару (у поштовому відділенні, чи при особистому поверненні). Кошти повертаються в любому, обраному Вами вигляді, відповідно до виду повернення:
    • на поштове відділення при поверненні у відділення "Нової Пошти";
    • переказом на банківську картку при поверненні у відділення "Нової Пошти";
    • готівкою або переказом на банківську картку при фізичному поверненні.

В разі, якщо Вам потрібна додаткова інформація, Ви можете залишити на сайті заявку на зворотній дзвінок.

 

Обмін, або повернення можна здійснити особисто, передавши товар менеджеру у фізичному магазині, що знаходиться за адресою:
м. Чернівці, вул. Калинівська, 13а
КП "Калинівський ринок" , "Добробут", маг. № 21 П.
 
Адреса для повернення на відділення "Нової пошти":
м. Чернівці, вул. Ентузіастів, 11. Відділення № 29

 

 

2. Для повного повернення товару неналежної якості та відшкодування коштів Ви можете обрати найпростіший для Вас спосіб:

  • Відправити товар транспортною компанією "Нова Пошта" на вказану нижче адресу, з відміткою "зворотній переказ коштів".

 

Оплата за транспортування в разі повернення та обміну товару неналежної якості:

  • Якщо товар не якісний, пошкоджений, має заводський брак, Ви можете його повернути. Оплата за повернення відбувається за рахунок продавця.
  • У випадку обміну товару на інший, повернення відбувається за рахунок продавця у обидві сторони.

При поверненні, чи обміні послуги по транспортуванню у разі невідповідності, чи недокомплектації товару відбувається за рахунок магазину.

 

Відшкодування коштів в разі повного повернення товару:

  • Для здійснення повного повернення необхідно надати розрахунковий документ, який засвідчує оплату покупки та дату.
  • Кошти за повернення будуть відшкодовані на протязі трьох днів з моменту повернення товару. Але виключно лише після перевірки відправлення на дотримання вищевказаних пунктів та цілісність товару (у поштовому відділенні, чи при особистому поверненні). Кошти повертаються в любому, обраному Вами вигляді, відповідно до виду повернення:
    • на поштове відділення при поверненні у відділення "Нової Пошти";
    • переказом на банківську картку при поверненні у відділення "Нової Пошти";
    • готівкою або переказом на банківську картку при фізичному поверненні.

Обмін, або повернення можна здійснити особисто, передавши товар продавцю у фізичному магазині, що знаходиться за адресою:
м. Чернівці, вул. Череповецька, 17
Адреса для повернення на відділення "Нової пошти":
м. Чернівці, Відділення № 21
Вгору